perjantai 8. maaliskuuta 2013

BJJ Nordic Open 2013 - Päivä 1

Tänään lähdettiin töitten jälkeen lentokentälle ja kohti Tukholman Nordic BJJ Open kisoja. Osa porukasta lähti laivalla ja saapuisivat vasta huomenna ja lentokoneella lähtivät minun lisäksi Kari, Esa, Tuomas ja Petri. Lentokentällä tapasimme Oulun Brasan kaverit joiden kanssa sitten matkasimme kohti hotellia.

Lento meni nopeasti nettiä näpeltäessä. Ensimmäistä kertaa osui kohdalle WIFI lentokoneessa. Ei ollu kovin nopea yhteys, mutta sai sillä päivitettyä Facebookkiin, että siellä oli WIFI.... (Miksi...nokun siellä oli WIFI). Tunnin lento meni nopeasti ja Arlandan kentällä kruunujen metsästyksen jälkeen onnistuimme saamaan taksin mihin kaikki seitsemän mahduttiin - Hipkon posse ja Oululaiset siis.

Nacka Quality Hotellilla heitettiin kamat huoneisiin sekä hoidettiin Esalle ja Petrille erilliset sängyt - BJJ-harrastuksesta riippumatta parisänky oli kuulemma liikaa. Tämän jälkeen lähdettiin paikalliselle ostarille etsimään ruokaa.

Paikka oli totaalisen kuollut - kaikki paikat kiinni ja lopulta löysimme Thaimaalaisen ravintolan, joka sekin oli jo kiinni mutta kaveri osoitti meille suunnan mistä löytäisimme ruokaa. Lopulta löysimme ICA:n ja sieltä löytyi vielä vallan mainio salaattipöytä mistä sai kerättyä papuja, avocadoa, kananmunia, raejuustoa ja muuta sopivaa iltapalaa.

Juomahyllystä vielä Acai-mehut mukaan ja takaisin hotellille.

Keräännyttiin porukalla minun huoneeseen iltapalalle, tutkittiin netistä aikatauluja  ja käytiin läpi vielä huomiset gameplanit ja tietenkin painittiin... tai näytettiin tekniikoita.

Nyt nukkumaan ja aamulla aamupalan kautta kisa-alueelle. Huomenna illalla lisäpäivitystä...

Tommi kirjoitti...

Ihme nihkeilyä Peteltä ja Esalta. Kyllähän nyt yö tai kaksi lusikassa mukavasti menee.

Anonyymi kirjoitti...

Moi pappa! Miten meni kisat nuorempien sarjassa. Hävisit tai voitit niin mukava olisi kuulla kisa analyysi tapahtumista tai vaikkapa nähdä pätkä kisaamistasi.:)
Terveisin sivustahuutelija

Kristian kirjoitti...

Finaaliin jäi pääsemättä, kun jäin kimuraan tekemäni deephalfguard sweepin jälkeen. Eli pronssimitalin antoivat... Kisaraportit ovat tulossa alkuviikosta. Kaikenkaikkiaan Hipkolle Yksi Kulta (Elli) ja neljä pronssia (Hans, Tuomas, Kirsi ja minä)